Předvolební boj v Kutné Hoře vrcholí, za kampaň se letos proinvestuje přes 1,5 milionu korun

První říjnový pátek a sobotu budou občané města vybírat nové složení městského zastupitelstva. Předvolební kampaň pomalu vrcholí. Peníze v Kutné Hoře většinou putují na výrobu bannerů a plakátů, zajištění předvolebních akcí a kontaktní kampaně, a nebo reklamy na sociálních sítích.

Náklady jednotlivých politických stran, uskupení nebo hnutí se většinou liší. Ačkoli místní Občanská demokratická strana na předvolební kampaň vyčlenila 400 tisíc korun, uskupení Město PRO lidi 370 tisíc korun, třeba komunisté za kampaň letos zaplatí 20 tisíc korun a KDU-ČSL o deset tisíc korun více.

Celkové náklady na politickou kampaň se tak v Kutné Hoře přehoupnou přes 1,5 milionu korun.

1 Křesťanská a demokratická unie – Československá strana lidová

celkové náklady: 30 000,-

užití: bannery, plakáty, propagační materiály, pronájem výlepových ploch, reklama FB a jedna předvolební akce, cestovní náklady

2 Česká strana sociálně demokratická

celkové náklady: 100 000,-

užití: plakáty a pronájem výlepových ploch, bannery, předvolební akce a kontaktní kampaň

3 Komunistická strana Čech a Moravy

celkové náklady: 20 000,-

užití: tisk volebních materiálů, inzerce v tisku, reklama na sociálních sítích

4 Občanská demokratická strana

celkové náklady: 400 000,-

užití: venkovní reklama, grafické služby, předvolební akce, reklama na sociálních sítích a v tisku, proagační materiály

5 STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ A ŠANCE PRO KUTNOU HORU

celkové náklady: 140 000,-

užití: tisk plakátů a bannerů, předvolební akce, reklama

6 Kutnohorská změna

celkové náklady: 170 000,-

užití: výroba letáků, bannery, reklama na sociálních sitích, organizace Kutnohorská challenge

7 Nezávislí s podporou TOP 09 Kutná Hora

celkové náklady: 100 000,-

užití: výroba a umístění billboardu, bannery, trojhran

8 Město PRO lidi

celkové náklady: 370 000,-

užití: náklady na tisky, noviny, grafické zpracování kapaně a další

9 Česká pirátská strana

celkové náklady: 75 000,-

užití: zajištění benefičních akcí, bannery, reklama na svoboda.info, tisk novin, předvolební video

10 ANO 2011

celkové náklady: 77 000,-

užití: tisk plakátů a bannerů, letáky a kontaktní kampaň

11 Svoboda a přímá demokracie – Tomio Okamura (SPD)

celkové náklady: neposkytnuto

užití: pronájem výlepních ploch pro bannery

12 Alternativa pro Vás

celkové náklady: 100 000,-

užití: plakáty a podobné materiály, předvolební noviny, tiskoviny, inzeráty, sociální sítě

Jakub Skyva

Zavřít menu