Pozor, zebra! Foxconn podporuje bezpečnější silnice, ale také ZOO

Zvýšit bezpečnost chodců v ulicích je cílem kampaně Pozor, zebra!, kterou v Kutné Hoře a v Pardubicích v dubnu, měsíci bezpečnosti, realizuje společnost Foxconn. Na frekventovaných silnicích a u přechodů na území Kutné Hory se objevily billboardy. Součástí projektu jsou reklamní poutače instalované na sloupech veřejného osvětlení v blízkostech přechodů pro chodce se sloganem Zpomalte! Blíží se zebra, na nichž je vyobrazen i tento lichokopytník. 

Kampaň Foxconnu má však i další přesah. Firma se rozhodla adoptovat jednu ze zeber žijících v Safari parku Dvůr Králové a svým příspěvkem tak pomoci v dnešní těžké době, kdy se zoologické zahrady potýkají s významným propadem příjmů. Na webu www.pozorzebra.cz pak bude možné zebře vybrat jméno. Autora nejlepšího nápadu Foxconn odmění volnými vstupenkami do Safari parku Dvůr Králové.

„Foxconn se po celých dvacet let své přítomnosti v České republice snaží být co nejlepším sousedem a přispívat svým dílem k rozvoji regionů, ve kterých působí,“ komentuje kampaň Pavel Kožený, manažer PR a komunikace společnosti Foxconn v České republice a doplnil: „V případě kampaně Pozor, zebra! věříme, že pomůžeme jak větší bezpečnosti na ulicích obou měst, tak k zachování oblíbeného výletního místa, kterým je pro obyvatele Pardubic i Kutné Hory právě Safari park Dvůr Králové.“

tz, red

 

Zavřít menu